Aika on mennyt kuin siivillä, ja Rouva keksii koko ajan tekemistä, joten ehdin palaamaan GT:n kimppuun vasta tällä viikolla. Irroittelin liittimiä, putsailin niitä, ja asentelin takaisin. Uusi starttausyritys ja ei mitään. Sitten päätin alkaa perusasioista, eli saako auto bensaa, kun nokka-akselikin näytti pyörivän öljykorkista katsottuna. Korkepainepumpun liitin irti (askartelin Knipexeistä ja kahdesta M5-mutterista erikoistyökalun), rele irti ja navat hyppyjohdolla yhteen (pumppaa, vaikka virta ei ole päällä), bensaa tuli räkimällä. Siinä vaiheessa aloin ajattelemaan, joskos vaihdettu siirtopumppuhässäkkä (muistaakseni Delphi) ei annakaan oikeaa tietoa polttoaineen määrästä, mittari näytti yli varttitankkia. Kanisterilla kymppi bensaa tankkiin, ja uusi pumppaustesti, jo alkoi polttoaine virtaamaan. Letkut kiinni, rele paikoilleen, starttaus ja auto käy. Siis bensa oli loppu
Outoa on se, ettei siirtopumpun vikaannuttua tullutta polttoaineen paineen vikakoodia tullut lainkaan.
Onko kenelläkään kokemusta siirtopumppuyksikön vaihtamisesta alkuperäisiin kuoriin, oikein toimiva bensamittari olisi ihan kiva.