Mahtavaa! Olin suoraan sanoen vähän pettynyt 159:n "tavallisuuteen" mutta tässä on sitä jotain. Toivottavasti moottoria ei ole, kuten aiemmissa kuvissa, nykytyyliin peitetty muovihärpäkkeiden alle piiloon.
Mikähän lienee hinta jos näitä joskus Suomeen kulkeutuu. Pitänee ehkä tyytyä johonkin muuhun ja lähteä vaikka käymään siellä Dressmanissa.
Mielestäni Brerasta puuttuu jollakin selittämättömällä tavalla ripaus "terävyyttä". Nämä ovat tietenkin makuasioita. Todennäköisesti otan sanani takaisin, jahka pääsen näkemään sen luonnossa. Menee OT:ksi, mutta avoversio sytyttää meikäläisen paremmin, samoin hahmotelmat GTA:ksi:
Perän muoto, lasikatto, takalokarin pullistus, neljä pakolaulajaa...Aika paljon yhtäläisyyksiä. Vai kuvittelenko vain?
AutoItalian jutussa on iso, suhteellisen matalalta ja suoraan sivusta otettu kuva, jossa auto oikein todella pääsee oikeuksiinsa. Netistä en vastaavaa äkkiä löytänyt.
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 04 Joulu 2005, 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Hyvä sivusto noin muuten, mut tuottaa vaan vähän hankaluuksii ton italian kielen kanssa. Kiinnostais kovasti saada tietää ne viimisimmät päivitetyt tiedot
Nyt kun Brerasta löytyy paljon kuvia (esim. italiaspeed.com), niin yksi asia pistää silmään sekä Breran että 159 kohdalla: etupenkit on hyvin litteät eli ainakin penkkien ulkonäöstä päätellen sivuttaistuki ei ole kaksinen. Esimerkiksi oman kinnerin etupenkit on paljon kuppimaisemmat. Tuleekohan urheiluauto Breraan urheilupenkit lisävarusteena.. ?
Näin on! Olen kaivannut Alfoihon tukea hartioiden kohdalle. Italiassa penkillä vissiin ruuhkissa pyöritään niin paljon joka suuntaan, että penkki on parempi olla hartioista kapea.
Urheilupenkit saa ainakin pack sportin myötä. Vakiopenkeissä on tehty selvä kompromissi mukavuuden hyväksi. Mukavuudella näyttää muutenkin olevan iso rooli Brerassa (ainakin näissä aloitusmalleissa).