156:n lampunpesijöiden sulake ?
Valvoja: Moderators
156:n lampunpesijöiden sulake ?
Missä sijaitsee 156:n lampunpesijöiden sulake ?
Paikalla
- 155156
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Why
Eikö pesurit toimi vai haluatko saada ne pois toiminasta?
Sulakkeen sijainti löytynee ohjekirjasta, jota minulla ei ole juuri tässä nyt käsillä.
Sulakkeen sijainti löytynee ohjekirjasta, jota minulla ei ole juuri tässä nyt käsillä.
tuohan on hyvä että ei toimiZenery kirjoitti:Ei toimi pesurit enää.
Ohjekirjassa ei ollut oikeaa tietoa,mutta 156 rompulta löytyi tieto,jonka mukaan sulake ja ajastinrele löytyy jostain hanskakoteloan alta.
Täytyy katsella kun ehtii.
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Kiitos tiedosta,täytyypä tarkastaa.alfa 156 v6 kirjoitti:sulakkeet löytyy kyllä hanskakotelon oikeassa yläkulmassa olevan luukun alta..Zenery kirjoitti:Ei toimi pesurit enää.
Ohjekirjassa ei ollut oikeaa tietoa,mutta 156 rompulta löytyi tieto,jonka mukaan sulake ja ajastinrele löytyy jostain hanskakoteloan alta.
Täytyy katsella kun ehtii.
Täysin samaa mieltä. Parempi vaan ettei toimi! Kertokaa joku mistä ne saa rikkiV6 kirjoitti:tuohan on hyvä että ei toimiZenery kirjoitti:Ei toimi pesurit enää.
Täytyy katsella kun ehtii."pesimet" eivät kuitenkaan mitään pese ja säästyy vesi, saisivat laittaa lampunpesimet erillisen kytkimen taakse.
Ei enää Alfaa... eipä
No ota se sulake irti,nythän se selvisi missä se onMaho kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Parempi vaan ettei toimi! Kertokaa joku mistä ne saa rikkiV6 kirjoitti:tuohan on hyvä että ei toimiZenery kirjoitti:Ei toimi pesurit enää.
Täytyy katsella kun ehtii."pesimet" eivät kuitenkaan mitään pese ja säästyy vesi, saisivat laittaa lampunpesimet erillisen kytkimen taakse.
Helpoin vedensäästötapa on sammuttaa valot hetkeksi ja ruikkia vettä niin tulee pelkästään lasille.
Olen käyttänyt kaikissa autoissa - toimii.
Oikeen paskasella kelillä tien päällä pimeällä voi kyllä valoillekin antaa vettä , kirkastuu maisema kohtuullisesti, päiväsaikaan ei niin väliä.
Olen käyttänyt kaikissa autoissa - toimii.
Oikeen paskasella kelillä tien päällä pimeällä voi kyllä valoillekin antaa vettä , kirkastuu maisema kohtuullisesti, päiväsaikaan ei niin väliä.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- Rolle
- Site Admin

- Car(s): 45e + Explorer EV
Siis meinaatko ettei manuaalissa ole tietoa mikä sulake on mihinkin? Mulla ei 156:sta ole mutta kaikissa autoissa mitä on ollut niin tuo tieto on manuaalista löytynyt..
Noi värit kertoo saman kuin tuo luku, eli minkä ampeerin sulake on kyseessä. Keltaisen tilalle ei esim. parane laittaa vihreetä vaikka se sinne sopiikin
Noi värit kertoo saman kuin tuo luku, eli minkä ampeerin sulake on kyseessä. Keltaisen tilalle ei esim. parane laittaa vihreetä vaikka se sinne sopiikin
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski