Tuli tuossa viime vuonna heitettyä ennen siirtokeikkaa talviteloille jotkut Eibachin madallujouset alle. Perä jysähti aika matalalle, hyvä että tallista pääsi ulos.
Etenkin ruostalaiset näyttävät vääntävän jotain dionin kohtaa kompensoidakseen sitä, että joku toinen kohta menee epäedulliseen asentoon.
Mistä tässä on kyse? Paitsi siitä, ettei mun keltaiset Konit varmaankaan tykkää.
Mikä kärsii perässä matalasta perästä? (75-malli)
Valvoja: Moderators
- Seiska5mma
- Viestit: 1282
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Car(s): 75 3.0
- Paikkakunta: Vaasa
Diodin pystysuuntanen etupusla menee ikävään asentoon reilussa madalluksessa, ja samoin se multilinksivuttaistuki akselin takaosassa.näyttävät vääntävän jotain dionin kohtaa kompensoidakseen sitä, että joku toinen kohta menee epäedulliseen asentoon.
Etupuslan ratkasee uniballilla mutta multilinkkiä täytynee vähän muotoilla...
- Epezi
- Viestit: 7544
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: Mikä kärsii perässä matalasta perästä? (75-malli)
Tykkääpäs, ne on suunniteltu toimimaan myös madalletussa autossa. Myyhän Koni niille kavereiksikin madallusjousiaSeiska5mma kirjoitti:Paitsi siitä, ettei mun keltaiset Konit varmaankaan tykkää.