Voisiko joku nyt vääntää rautalangasta, miten tuo vetoakseli tuosta otetaan pois kokonaisena, vai pitääkö se saada ensin irti vetonivelistä?
Kuten kuvastakin ehkä näkyy, irroitettu on:
-Napamutteri
-Raidetangon pää
-Joustintuen alahaarukan pitkä pultti alatukivarresta
-Koiranluu
-Ylätukivarren pallonivel
-Vetoakselin pultit vaihdelaatikon puolelta
Pitääkö alahaarukka irroittaa iskaristakin? Siinä näyttää vaan olevan tosi hieno NELIÖMÄINEN mutteri, joka kaiken päälle on törkeän tiukassa. Millä tuon avaa, muulla kuin rälläkällä?
156 V6:n vetoakselin irroitus
Valvoja: Moderators
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
156 V6:n vetoakselin irroitus
- Liitteet
-
- 03092011889b.jpg (85.31 KiB) Katsottu 1013 kertaa
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
Jaa kiitos tiedosta. Pitää vaan sitten kokeilla uudestaan kuusiokolon puolelta. Väänsin sitä jo puolimetrisellä hylsyn vääntimellä varovasti mutta tiukassa tuntui olevan. Joko kuusiokolo menee pilalle tai se aukeaa, saapa nähdä.Epezi kirjoitti:En muista ulkoa lähtikö toi irroittamatta tuota iskarin haarukkaa. Tuon kuusikolopultin irroitus ei ole kyllä koskaan ollut mikään kummonen homma. Se neliömutteri on vasten sitä haarukkaa, joten sen ei ole tarkoituskaan liikkua.
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
En tosiaan isolla voimalla vielä sitä tukivartta alaspäin tohtinut väännellä. Käsittääkseni sen pitäisi pudota reilusti jos haluaa tuon akselin siitä välistä pois.willez kirjoitti:eikö vetari mahdu tulemaan haarukan ja alatukivarren välistä jos väännät alatukivarren niin alas kuin saa esim. rautakangella