75 jarrupääsylinterin purkuohjeet
Valvoja: Moderators
- Sape
- Viestit: 1428
- Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
- Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V - Paikkakunta: Oulu
75 jarrupääsylinterin purkuohjeet
Pitäisi saada 75sen jarrupääsylinteri purettua tiivisteiden vaihtoa varten, mutta mäntä ei suostu millään tulemaan pois vaikka lukiterengas on otettu pois. Onko siinä vielä jokin erillinen lukitus vai pitäisikö lähteä vain vetämällä? Räjäytyskuvasta voisi myös olla hyötyä.
Muistelisin tapelleeni saman asian kanssa. Voimaa se totteli, mutta ostin uuden pääsylinterin, kun hinta oli luokkaa 60 €, enkä tiedä, miten tuon olisi hoonannut käyttökelpoiseksi.
edit: Olikohan siellä joku muovi/nylon rengas joka ahdisti = ruostunut jumiin?
Kovin homma on varmaankin väännellä uudet jarruputket pääsylinterin ja voimanjakomötikän välille, jos uudet tarvii.
edit: Olikohan siellä joku muovi/nylon rengas joka ahdisti = ruostunut jumiin?
Kovin homma on varmaankin väännellä uudet jarruputket pääsylinterin ja voimanjakomötikän välille, jos uudet tarvii.
Viimeksi muokannut Jarno, 15 Joulu 2007, 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5492
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Re: 75 jarrupääsylinterin purkuohjeet
Voimalla se lähtee, siinä on aika tiukka sovite siinä nylonrenkaassa mikä on heti sen lukkorenkaan alla.Sape kirjoitti:Pitäisi saada 75sen jarrupääsylinteri purettua tiivisteiden vaihtoa varten, mutta mäntä ei suostu millään tulemaan pois vaikka lukiterengas on otettu pois. Onko siinä vielä jokin erillinen lukitus vai pitäisikö lähteä vain vetämällä? Räjäytyskuvasta voisi myös olla hyötyä.
Mutta ei siitä usein hyvää saa pelkällä tiivisteenvaihdolla... Itselläkin meni vielä vaihtoon koko hoito kohta tiivisteiden vaihdon jälkeen
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1840
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1840
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Pirkkala
Ei taida tavita kun kahdesta pääsylinteristä saa tarpeeksi painetta? Polkimen vipusuhde taitaa kanssa olla poljintuntumaan vaikuttava asia. Jos olisi tullut kuunneltua matematiikan tunnilla, voisi laskea millä vipuvoimalla tarvittava paine saadaan aikaiseksi.
Itselle joudun vaihtamaan isomman pääsylinterin kun nelimäntäiset satulat imee enemmän nestettä kuin vakiot.
Itselle joudun vaihtamaan isomman pääsylinterin kun nelimäntäiset satulat imee enemmän nestettä kuin vakiot.