Samalla huomasin, että kiristin on aikansa elänyt - kulumaa piti oli kuulemma tasapainoakselien hihnapyörissä - katin kontit sanon minä - kulumaa, jolla oli vaikutusta toimintaan, oli sitten moniurahihnan kiristimessä ja sen hihnapyörässä ja sitä ei edes olevinaan huomattu. Ko oleva huoltamo keksii aina jotakin, jotta saisi vähän vielä rempata lisää ja ottaa rahaa. Tulee mieleen toisen jakohihnan vaihto kanssa... Hihnapyörä alapäässä oli kuulemma kaput. No katsoin huollon jälkeen ja totesin, että timmissä kunnossa näyttää olevan.
Toinen juttu on se, että ko oleva yritys ei käytä lukituspaloja hihnahommia tehdessä - muoviin vedetään merkit ja nokkien hihnapyöriin ja sitten arvotaan ajoitus kohdalleen. Onkos mitään muuta tapaa tarkistaa nyt ajoitus, kuin luottaa, että merkit natsaa edelleen? Onko nokkapyörissä jotain merkkiä? Alhaallahan on. Kuinkas tasapainoakselien ajoitukset / merkit?
Että sellaista tänään - kierrän jatkossa kyseisen korjaamon kaukaa... Pitää soitella huomenna ja katsoa onko kavereilla pokkaa ja korvata homma jotenkin vai ei... Hihnastahan on jo maksettu vaihdon yhteydessä jne...
edit uusi otsikko asianmukaisen toiminnan kunniaksi
