Auto oikeanpuoleisella ohjauksella, Subaru

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Epezi
Viestit: 7527
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Auto oikeanpuoleisella ohjauksella, Subaru

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuli tuossa vaihtoehdotus Subaru Impreza WRX:ään :shock:

Kiinnostus heräsi heti, sillä farkku on ollut hakusessa, mutta sitten huomasin että on Japanin tuonti ja oikean puoleisella ohjauksella :(

http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/3050771

Mitäs on raati mielti? Haluan kyllä ehdottomasti kokeilla miltä tuntuu.

Mahdollinen jälleenmyynti on varmasti vaikeata, ja liikkeet ei taida tuommoista huolia.

Entäs hinta? Yhtään verrokkia ei ole että pystyisi vähän arvioimaan.

Avatar
KJS
Viestit: 4705
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

En oo oikeanpuoleisella ohjauksella olevaa autoa ajanut. Oudointa lienee se, että oppii vaihtamaan vasemmalla kädellä. Repsikan paikalla tollasessa kuulemma on vähän outo olo kun istuu keskellä tietä eikä mitään pysty tekeen. Tuon Impreza farkun tavaratila ei kyllä päätä huimaa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7527
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Juu ei kovinkaan suurelta näytä, tosin jos saamme perheen toiseksi autoksi maasturin niin tavaratilan koko ei ole enään niin tärkeässä roolissa.

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2864
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Ohjaukseen liittyen; olen ajanut Englannissa autoa ihan "kylmiltään" kun tuli tarve vuokra-pakulle. Kyllä siihen tottui auton hallinnan puolesta pian. Outoa se kyllä silti on. Mutta jos on vaikka automaatti tai nappivaihteet niin silloinhan se on jo melkein normaali. Suurin haitta mielestäni on liikenteessä pärjääminen täällä kun joutuu ajamaan ojan puolelta.
Alfa164Super3.0A M-B Sprinter 313 Kawasaki ZRX1200S

La vita è

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Rekan ohittaminen tuollaisella apumiehen paikalta ajettavalla on kanssa jännää puuhaa. Joko rakoa ohitettavaan pitää olla reilusti tai sitten joutuu kurkkimaan melko reilusti vastaantulijan kaistalla.
Näppärä kaverihan tietysti siirtää tuon ratin ja polkimet kuskin puolelle. Tarvitseekohan tuohon muuta kuin hammastangon ja kojelaudan? Sulakerasioiden tekstit taitaa olla vain japaniksi ym. jännää.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
mattijus
Viestit: 5287
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Oudointa on hahmottaa ajoneuvon paikka kun ratti onkin oikealla, tulee herkästi ajettua liian vasemmalla. Hallintalaitteissa ei ole mitään ihmeellistä.

Sanoisin, että suurinpiirtein 15min ajon jälkeen alkaa homma sujua.
VMP

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Itse ajaneena skylineä.Melkeimpä jättäisin hankkimasta oik puolelta ajettavaa tänne.Auton myyminen oikeaan hintaan voi olla kanssa hankalaa.Rata räppäilyyn moni tuollaisen oikealta ajettavan hankkinut edullisesti,mutta farkku ei monia innosta moiseen tarkoitukseen :?
Ja ajamisesta sen verran plussaa liikenneturvallisuuden vuoksi,että turvaväliä tulee pidettyä pakosta edessä ajaviin,jos mielii varsinkin rekkoja ohitella,syystä että näkee vastaan tulevaa liikennettä :)

Avatar
90
Viestit: 8053
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

vaikuttaisi noin äkkiseltään ihan asialliselta peliltä..
onhan noita romu imprezoita varmaankin sen verta suomenmaassakin olemassa että osien saannin puolesta vaihdon LHD:ksi ei luulisi olevan vaikeaa tai edes kallista.. :wink:

edit. juu vanhan postivolkkarin kyydissä olleena täytyy sanoa että pikkasen orpo olo oli "repsikan" puolella istuessa... :-D
Viimeksi muokannut 90, 09 Helmi 2010, 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Talviratapäivät lähestyy... :wink:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Joskus jonku brittiauton kohdalla miettiny samaa. En kyllä ajelis autolla missä on ruori väärällä puolella täällä kun itse käytän mm. parkkihalleja, drive-in ruokaloita, autopesuja yms mistä ei tulis mitn. Myöskin toi edellä mainittu ohitustilanne.

-Lee-
Viestit: 371
Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05
Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Lee- »

Täällä saa lehdistä lukea kun vasemman jalan tuki on puutteellinen.
Mitä samat testaajat sanoisivat oikeanpuoleisella ohjauksella varustetun auton vasemman jalan tuesta?
Ne mitä olen itse ajanut, kaksi kertaa, niin niillä ei ole ollut keskikonsolin alaosassa minkäänlaista paikkaa vasemmalle jalalle...
:-D

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Tuskin sen ohjauksen vaihtaminen toiselle puolelle on mikään ihan älytön homma. Euro impun kojelauta ja ohjausvaihde+ n kappaletta erillaisia nippeleitä. Luulisi rintapellin olevan samanlainen kummalla ohjauksella vaan. Sulla on vielä hyvät paikat, niin eihän se ole kuin muutaman tunnin homma :mrgreen:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

alfa164 kirjoitti: Ja ajamisesta sen verran plussaa liikenneturvallisuuden vuoksi,että turvaväliä tulee pidettyä pakosta edessä ajaviin,jos mielii varsinkin rekkoja ohitella,syystä että näkee vastaan tulevaa liikennettä :)
Juu, semmonen 300 metriä alkaa jo riittää :-D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11381
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

GAMMA500 kirjoitti:
Juu, semmonen 300 metriä alkaa jo riittää
Sitä vartenhan tuossa on sitten se turbo.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Vittorio Jano kirjoitti:
Sitä vartenhan tuossa on sitten se turbo.
Sitten on vielä niitä kameratolppia että näkee miten vauhdinotto eteni.

Edit. Ei vastaavia kauheasti näytä nettiautossa oleva, tässä pari verrokkia jotka löytyi kuitenkin
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/3051644
http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/2740637
Viimeksi muokannut GAMMA500, 09 Helmi 2010, 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

gYdEbUh
Viestit: 2535
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Itsehän olen mitsufoorumilla jonkun aikaa pällistellyt kun erään Galantin muutama vuosi sitten omasin.
Kun pitää autossa keskikonsolin välissä 'tartuntakeppiä' ei ole ongelmaa parkkihalleissa yms.
Tuommosella autolla myös on mahdollista että puhallusratsiassa puhallutetaan repsikan paikalla oleva kaveri ja toivotetaan hyvät päivänjatkot :-D
Ja vakavasti ottaen, näiden autojen pyyntihinta on yleisesti ottaen korkea suomessa verrattuna hankintakustannuksiin. Auton osto Japanin huutokaupasta ja laivaan lyöminen on yleisesti ottaen aika riskivapaa toimitus, pari-kolme vuotta sitten sieltä ruvettiin rahtaamaan oikein urakalla harvinaisia tehomalleja. Tuon Imprezan hinnalla saa mm. tilavamman, uudemman, ja samantehoisen Mitsun Legnumin.
Mitsufoorumilla on myös eräs äijä joka on tehnyt lukuisiin Japseihin ohjauskonversion, hinnasta en sitten tiedä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
MP
Viestit: 780
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS

CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MP »

Ainakin Englannissa pärjäsi hyvin Suomenkätisellä Alfalla. Eiköhän Suomessaki pärjää vääränkätisellä. Saa samalla bonuksena muutaman pidemmän katseen perään, että missä se kuski on :mrgreen:
MP

Avatar
KJS
Viestit: 4705
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Niin ja onhan aiheesta olemassa se urbaanilegendakin kun poliisit on puhalluttanu repsikan kiireessään.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

http://www.esv.fi/
Tuolta kunnon tykki 8) Lähes kaikki länsi suomen varsinkin skylinet on poikkaiten tuomia

Avatar
Epezi
Viestit: 7527
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Vähän subaru foorumilta koitin selvittää tuota muutostyötä LHD:ksi, ja kyllä siinä senverta iso lista osia oli että eipä se kannata tuon hintaiseen autoon.

En epäile etteikö tuommoiseen tottuisi, mutta haluaako semmoiseen tottua on toinen asia.

Jälleenmyynti tosiaan vähän epäilyttää :roll:

Avatar
Epezi
Viestit: 7527
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tuo ensimmäinen ei kait ole WRX, vai?

Jälkimmäinen taas niin paljon uudempi että vaikea verrata siihenkään.

Mitähän tuommoisesta nyt sitten viitsisi maksaa.

On se vaikeeta...

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Epezi kirjoitti: Tuo ensimmäinen ei kait ole WRX, vai?

Jälkimmäinen taas niin paljon uudempi että vaikea verrata siihenkään.

Mitähän tuommoisesta nyt sitten viitsisi maksaa.

On se vaikeeta...
On GT ymmärtääkseni vastaava kuin WRX, jotenkin vaihdellut mallimerkintä Japanian ulkopuolella kait:
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza

Pystyyhän noista hieman funtsiin hintaa, että paljonko arvoa laskee se kun joutuu hyppäämään ojaan autosta noustessa ja omakotiasujat ryntää postilaatikolle kun ajelee ohi.. :mrgreen: Paljonhan tietty vaikuttaa kuntokin, tuossa ehdokkaassasi tais olla remonttia ihan hyvin tehty että sikäli hyvä peli voisi olla :)

rhm
Viestit: 116
Liittynyt: 16 Heinä 2008, 10:11
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja rhm »

Erehdyin joskus ottaan vaihdossa englannista tuodun sprinterin. Se se oli kamala ajaa oikealta. Rampeista oli aika jännä liittyä teille, kun autossa ei ole mitään takasivuikkunoita tms. Toisesta sivulasista ei nähny kun suoraan sivulle ja peilistä taakse... Monesti mentiin arvalla sellaiset tilanteet... :)

Muutin sen ohjauksen sit vasemmalle ja oli siinäkin melkoinen työmaa.. Pääsi siitä eroonki sit aika helposti. En tiedä onko subarussa paljon vaihdettavaa, mutta vaikka kuulostaisi helpolta, niin silti saattaa tulla melkoiset talkoot.

Suosittelisin unohtamaan koko vehkeen, jollei aivan pakko ole tuollaista autoa saada. Jos sorrut, niin hinta PITÄÄ olla huomattavasti edullisempi, kuin vastaavat vasemmalta ohjattavat. Kun ei ole helpoin myytävä tuollainen eteenpäin. Ja kun ohjauksen muutoskaan ei kovin halpa operaatio ole..

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Epezi, käy ihmeessä koeajamassa se ensimmäinen. Päällisin puolin ihan siistin oloinen peli, mutta varo koukkuun jää tosi helposti. :wink:

Kannattaa myyjää tentata tarkkaan mitä kaikkia modauksia siihen on tehty, ettei tule ylläreitä.
One life, live it!

Avatar
kterkkila
Viestit: 2388
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Mulla oli kans joku aika sitten vääränkätinen A6. Ei siihen pitkään mennyt kun oikealta ajamiseen tottui, muutama päivä oikeastaan. Mutta muutaman viikon alkuihmettelyn jälkeen alkoi nyppiä nuo ohitustilanteet ja ne parkkihalleissakäynnit.. Ei tule ihan helpolla toista vääränkätistä meikäläiselle.
Kimmo

Avatar
KJS
Viestit: 4705
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tosiaan yksin parkkihalliin ajaminen ja sieltä ulos ajaminen onkin hiukan hankalampi juttu.

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

Jos nyt GT/WRX-Imppua harkitsee, ei postiauto ehkä ole fiksu; niitä kun tosiaan saa - ainakin silloin tällöin - myös vasemmalta ohjattavina.

Jos taas erikoisempi nelikkoturbofarkku kiinnostaa eikä oikealta tyyrääminen niin kamalasti pelota, tämä saattaisi olla "fiksumpi" vaihtoehto (noita kun ei ole LHD:nä valmistettu, pari lienee konvertoitu).

(Perskuta, nyt tuli itselle "tahtoo"-fiilis.)

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Samoilla linjoilla kuin Topi, en ostaisi autoa RHD:nä jos sitä eu:n alueelta saa oikeallakin ohjauksella.
Tässä toinen nasakka neliveto rhd-farkku, Stagea

Ja yleisön pyynnöstä säädetään l:t ja r:t kohalleen :wink:
Viimeksi muokannut Bones, 10 Helmi 2010, 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mattijus
Viestit: 5287
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Bones kirjoitti:Samoilla linjoilla kuin Topi, en ostaisi autoa LHD:nä jos sitä eu:n alueelta saa oikeallakin ohjauksella.
Tässä toinen nasakka neliveto lhd-farkku, Stagea
Tuo linkin Datsun on ainakin RHD, eikä LHD?
VMP

Avatar
KJS
Viestit: 4705
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Äkkiseltään veikkaisin että kun kevätaurinko alkaa paistaa ja puhdasta kuivaa asfalttia tulla näkyviin, olisi Ducce helpompi myytävä kuin vääränpuoleisella ohjauksella oleva Subaru.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11298
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Lago d'Erba

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Miten voi olla että maasta, jolla on ikiaikainen estetiikan kulttuuri, voi tulla noin kaamean näköisiä laitteita kuin tuo Datsuni? Tekniikaltaan varmasti hausta häristin, mutta...
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Epezi
Viestit: 7527
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Topi kirjoitti:Jos nyt GT/WRX-Imppua harkitsee
En kyllä lähtisi semmoista rahalla ostamaan, mutta tässä tapauksessa oli kyse vaihdosta.

KJS: Olen vähän samassa uskomuksessa.

Fiilispohjalta olen tähänkin asti autoja ostanut, eipä niissä ole paljo järki puhunut. Kiitos mielipiteistä, niistä oli apua. Täytyy lyödä vähän jäitä hattuun :silent:

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Rasvis kirjoitti:Miten voi olla että maasta, jolla on ikiaikainen estetiikan kulttuuri, voi tulla noin kaamean näköisiä laitteita kuin tuo Datsuni? Tekniikaltaan varmasti hausta häristin, mutta...
Näyttäiskös toi Datsuni paremmalta noilla Kids Heartin helmoilla? :mrgreen:

Kuva

Lisää juttua. http://www.gtrblog.com/tag/stagea/

http://www.insideline.com/nissan/gt-r/2 ... heart.html

Edit. Tänään katselin Motorestin pihassa sellaista mitsun Legnum (Galant) VR-4:sta. Helmiäisvalkoinen ja melko siisti, kuulostikin autolta. Talviautoksi voisi kelvatakkin JOS jaksaisi siirtää sen ratin kuskin puolelle. Tuollaiseen nyt luulisi löytyvän ne osatkin aika helpolla, kun noita Galantteja on euroopassakin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
DragonForce
Viestit: 243
Liittynyt: 25 Marras 2005, 13:58
Car(s): 2x 156v6, 147,159Tbi Citikka C2 1.6VTS
Paikkakunta: Joensuu/Mikkeli

Viesti Kirjoittaja DragonForce »

Ei se auton ajaminen ole yhtään vaikeampaa "väärältä" puolelta. Itekki on tullut Skylinellä ajeltua jonku verran. Ainut mikä oli alussa hankalaa, niin vilkkujen käyttö. Meinas mennä pyyhkimet päälle. :lol:
"Having no way as way, having no limitation as limitation"

Avatar
mattijus
Viestit: 5287
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Kalukylä

Viesti Kirjoittaja mattijus »

DragonForce kirjoitti:Ei se auton ajaminen ole yhtään vaikeampaa "väärältä" puolelta. Itekki on tullut Skylinellä ajeltua jonku verran. Ainut mikä oli alussa hankalaa, niin vilkkujen käyttö. Meinas mennä pyyhkimet päälle. :lol:

Ja nuokin vivut on joissakin samoin kuin vasemmalta ohjattavassa.
VMP

Scooby
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Marras 2008, 20:11

Viesti Kirjoittaja Scooby »

Ohjauksenvaihto suomessa tehtynä 3-4k€ osineen.

Vastaa Viestiin