Ajelin GT4 Supra RZ:lla 473km/H miten hankalaa voi muka olla 111m/sec GT5KauGoH kirjoitti:Veyron menee ilman imujakiiroutasydän kirjoitti:Kyllä mää ajelin sen 411kmh sillä minolta tojolla. Säätää ne vaihdelaatikkoasetukset ja sitten kaverin imusta jelppiä niin menee keveästi yli tuon 400. Ja ilman kaveriakin 390 kun nurtsilla ajaaGiallo Pozzuoli kirjoitti: No ei toi Gillet ihan turha ollut. Ansaitsin sillä Indy 500 radalta 111 metriä sekunnissa (400 km/h) trophyn joka oli jäänyt Toyotoilla hankkimatta Gilletissä oli vielä täydet downforcet kisassa. Paljon lujempaa se menee suorilla kuin Toyota 7 mutta hitaampi ja levottomampi kokonaisuudessaan kuin Minolta. Sen sijaan Vertigo on hemmetin hauska esim. sillä mountain trial radalla kun joka mutkaan menee kahva edellä vaikka pehmeät kisaslicksit on alla. Siihen sai vielä turbon päivitettyä, mutta eipä juuri muuta. 900+ hv Alfa V6 on ihan pakko olla tallissa Yhtään nopeampia autoja en enää oikeastaan tarvitse kun on toi Formula GT. Se alkaa olla jo sellanen ettei vanhan silmät ja refleksit tahdo pysyä enää perässä.
Joku bugi on tossa GT5:N BHP/kg laskukaavassa kun luvut ei päivity autoa säätäessä ja lukemat on muutenkin yleensä vaan vähän sinnepäin. Tehot ja painot päivittyy, miksei siis tehopainosuhteet. Hevosvoimalukematkin seilaa ihmeellisesti tallin yleisvalikossa ja autoja lähemmin tsekatessa.
edit. Tietääkö joku syyn sille miksei pelissä ole Porscheja? Joku sopimustekninen juttu ? Onhan tuolla jotain Ruffeja standardimalleina, mutta ei se ihan riitä. Porschella on niitä legendaarisia autoja sen verran paljon, että yksi ihan olennaisimmista GT autojen valmistajista puuttuu pelistä nyt kokonaan.
Noh, olihan tuossa Test track ja nitrot...