takajarru satulan toiminta?
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
takajarru satulan toiminta?
Tuli hylsy 166:sen käsijarrusta.toinen puoli ok,ja toisessa liian vähän tehoa.Muistan kun palat vaihdoin,niin männän kun kiersi pohjaan,niin se pyöri siellä pohjassa "tyhjää" Kuuluuko sen noin tehdä?
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
mäntähän pyörii tyhjää, jos ei samalla työnnä satulaa sisään, kaikki männät jotka olen asianmukaisilla jarrumäntäpusristimilla työntännyt sisään, ovat lopettaneet pyörimisen lopussa. en kylä ole ikinään kokeilut voiko niitä pyörittää pohjassa ilman puristusta
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
On siellä kierre, olet ihan oikeassa, mutta jos väkisin olet nyt painannut sen sisään ilman pyöritystä, niin sen takia ei käsijarru toimi, se on rikki nyt. luultavasti se kierre on painunnut sisään ja rikkonnut jotain muuta. Sitä pitää aina pyörittää samalla kuin painaa.alfa164 kirjoitti:Jaa,ootko tuosta nyt ihan varma,että mäntää tarvitsee samalla painaa sisälle,kun pyörittää kiinni tai auki ?kierre siellä minun tietääkseni on
Se mikä siellä sitten on rikki on eri asia, kertaakaan en ole tuollaista purkannut, todennäköisimmin työntötanko sieltä käsijarrun satulanpään vivunvarresta on mennyt rikki, eli vaijerin vetoliike ei välity mäntään asti
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Olen siis pyörittänyt sen kiinni,en painanut,kuten kirjoitin,mutta kun mäntä oli pohjassa,niin se pyöri pohjassa tyhjää,eikä siis stopannut,niinkuin toisen puolen vastaava.Onkohan tuossa siis syyllinen,kun käsäri vika puolella heikkotehoinen.
0,5&1,8 oli siis käsärin arvot
Toisella puolella oli lähes kaikki osat jumissa mäntää myöden ennen herkistelyjä.Tämä hylkypuoli sen sijaan toimi hienosti,kun palat vaihdoin,ainut mikä ihmetytti oli tosiaan,kun mäntä vaan pyöri,kun sen oli kiertänyt pohjaan.
0,5&1,8 oli siis käsärin arvot
Toisella puolella oli lähes kaikki osat jumissa mäntää myöden ennen herkistelyjä.Tämä hylkypuoli sen sijaan toimi hienosti,kun palat vaihdoin,ainut mikä ihmetytti oli tosiaan,kun mäntä vaan pyöri,kun sen oli kiertänyt pohjaan.
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Vaijerin vetoliike varmaan välittyy mäntään asti mutta se systeemi ei kehi, joten vaijeri on löysällä sillä puolella mistä tuo kierrehommeli on rikki...DaViega kirjoitti:On siellä kierre, olet ihan oikeassa, mutta jos väkisin olet nyt painannut sen sisään ilman pyöritystä, niin sen takia ei käsijarru toimi, se on rikki nyt. luultavasti se kierre on painunnut sisään ja rikkonnut jotain muuta. Sitä pitää aina pyörittää samalla kuin painaa.alfa164 kirjoitti:Jaa,ootko tuosta nyt ihan varma,että mäntää tarvitsee samalla painaa sisälle,kun pyörittää kiinni tai auki ?kierre siellä minun tietääkseni on
Se mikä siellä sitten on rikki on eri asia, kertaakaan en ole tuollaista purkannut, todennäköisimmin työntötanko sieltä käsijarrun satulanpään vivunvarresta on mennyt rikki, eli vaijerin vetoliike ei välity mäntään asti
-
- Viestit: 828
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki