Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Valvoja: Moderators
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Ihmettelin tallissa lammikkoa etupuskurin alapuolella, oli näköjään alkanut pissapojan nesteet vuotamaan. Ainakin apukuskin puoleinen ajovalon pesuri tiputelli iloisesti etuvilkun päälle puskurin takana. Mitenhän tuo systeemi toimii ja mistä alkaa vikaa etsimään? Johtuuko tuosta ajovalon pesurista vai onko joku tässä systeemissä joku muu osa joka pettää?
- Mandeprkl
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Tähän itse itselleni vastaten.. Katsastuksessa jälleen Alfasta pamahti jarruletku. Tosin ex-GTV:stä räjähti katsastuksessa ihan jarruputki.. Tälläkertaa sai oikein ajokielto-tarran tuulilasiin..Mandeprkl kirjoitti: ↑24 Heinä 2024, 05:38MIkähän näissä voi aiheuttaa sellaisen terävähkön kolahduksen etupäässä aina jarruttaessa. Vaikka vauhtia olisi todella vähän ja jarrua pumppaa vauhdissa niin että liike kuitenkin jatkuu niin joka painalluksella kuuluu pieni kolahdus vasemmalta(?) edestä. Katsastus pian edessä niin toivon että siellä löytyisi viimeistään mitä lähteä vaihtamaan.
Voisiko olla esim jarrusatulassa tai paloissa joku minkä takia palat pääsee liikahtamaan jarruttaessa vähän? Vai epäilläkkö vakaajan kiinnitystä? Vai iskarin yläpäitä tai jousta? Toivottavasti ei ainakaan mikään välys vetonivelessä..
No letkujakaan ei perus Motonetin varastossa ollut niin ulkomailta tilaushommiksi meni. Tilasin samalla varmuuden vuoksi jarrupalat kun etujarruille en tuolle autolle ollut vielä mitään tehnyt.
Tilasin ihan Brembon valmistamat palat mutta eihän nekään ihan suoraan paikalleen sopinut vaan piti noin milli hioa pois pituudesta että mahtuivat satuloihin. Vanhoista oli otettu myös mutta paljon enemmän. Nyt loppui kolahtelu jarrutellessa eli olikohan ne vanhat palat vaan liian väljät sinne satuloihin ja pääsivät aina liikahtamaan ja kolahtamaan kun painoi jarrua.
Nyt on taas mukava ajella ja tuntuu että kaikki on vähän liiankin mukavaa. Mikähän olisi se sopivin sporttisempi alustasarja että saisi vähän lisää fiilistä mutta ei menisi kovin epämukavaksi ajaa? Radalla tuskin tällä kuitenkaan tulee käytyä. Ja se jakopääkin pitäisi kyllä vaihtaa ensin mutta asiat tärkeysjärjestykseen..
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Millähän nuo Busson vetarien sisemmät nivelet saisi pysymään ehjinä? Nyt on ehkä yhteensä 2000 km ajettu kokonaan uusilla vetareilla (jotka toki -21 hommattu jo) ja molemmilla puolilla on jo kumi rikki, pelkääjän puolella on levinnyt oikein spektaakkelimaisesti. Toki nyt sunnuntaina tuli Ahvenistoa kierrettyä ehkä 15 kierrosta, mutta silti luulisi noiden hieman enemmän kestävän. Pitää nyt kumisetit laittaa tilaukseen ainakin, mutta kannattaako ehkä varautua myös vaihtamaan ainakin tuo pelkääjän puolen nivelkin? Siinä tuntuu ainakin pituussuunnassa vajaan sentin klappi ja hieman kolahtaa liikuttaessa, mutta onko tuo normaalia kuitenkin? Kuskin puolella vetarissa ei tuollaista klappia tunnu ollenkaan.
- mutt
- Viestit: 5712
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Tarvikevetarit? Tarvikekumien laatu on ollut jo vuosia ihan tuurista kiinni, mitä sattuu saamaan. Alkuperäisillä lienee vielä jotain laatua odotettavissa varmuudella.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Nämä vetarit olivat Italia Ricambilta, eli ilmeisesti alkuperäislaatua. Ainakin perhanan kalliit olivat..
- Tiige
- Viestit: 2952
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
No niin no. Tähän olisi mukava antaa varma vastaus mutta valitettavasti sitä ei ole antaa. Jotain kokemuksia:
viewtopic.php?p=701672#p701672
viewtopic.php?p=672854#p672854
viewtopic.php?p=701672#p701672
viewtopic.php?p=672854#p672854
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Kiitos. Tiigen ketjua tuli itse asiassa jo selattua, kun muistelin myös että siellä oli näitä käsitelty. Pitääkin koittaa noita silikonisia vaikka seuraavaksi, kun ilmeisesti ovat jollain lailla kestäneet.
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Porsche porukat ovat käyttäneet EMPI:n suojakumeja menestyksellä off-road ja rata-sovelluksissa. Ehkä sieltä voi löytyä jotain kestävää?
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Mitkäs nuo alkuperäisen siemmän nivelen kumin mitat suunnilleen ovat? Tiigen ketjusta löytynyt silikonisen kumin koko 24-32 mm / 75-89 mm / pituus 98 mm on tietysti loppu. Onkohan tuo pienempi koko 22-30 mm / 64-80 mm / pituus 93 mm liian pieni?
- dnapekko
- Viestit: 625
- Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
- Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Mistäs voisi etsiä vikaa toisen Xenonin sammumiseen? Sulakkeet on jo tarkastettu, toine sammui ihan yht'äkkiä, eikös ne mene vähän hiipumalla normaalisti?
Lisäksi, kenelläkään kokemuksia Italialaisista FRAP-tukivarsista, jos päivittäisi kerralla koko pyöräntuennan, jos tästä projektin alkaisi
Tai Colombi&Bariani nokka-akseleista?
Lisäksi, kenelläkään kokemuksia Italialaisista FRAP-tukivarsista, jos päivittäisi kerralla koko pyöräntuennan, jos tästä projektin alkaisi
Tai Colombi&Bariani nokka-akseleista?
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
- Polforea
- Viestit: 11639
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
^Mulla on aina xenonin täyspimeys ollut ballastivika. Vaihda ballastit ristiin, niin selviää.
Ehkä muuten MES osaa jutella GT:nkin ballasteille, kokeile saatko yhteyttä.
Ehkä muuten MES osaa jutella GT:nkin ballasteille, kokeile saatko yhteyttä.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
- Mandeprkl
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Millaisia alustasarjoja porukalla on ollut GT:ssä? Onko jotain joka on oikeasti ollut hyvä ja mukava mutta silti vähän sporttisempi ja matalampi kuin vakio?
Katsellut seuraavia ainakin:
KW:n valmistamia? Mitä tarkoittaa "Etuvilkut pitää sijoittaa uudelleen tai vaihtaa alkuperäisvaraosaan 46 226 698"
https://modificars.fi/tuote/coilover-ko ... 3215013-1/
Nämäkin vissiin KW:n valmistamia?
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6680.html
Ja tietenkin KW
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension
Vai olisiko tämä mukavampi kun on rebound damping-säätö?
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension
Vai riittäisikö joku halvempi ratkaisu?
Tarviiko välttämättä rosteri putkilla kun on vain kesäkäytössä?
Katsellut seuraavia ainakin:
KW:n valmistamia? Mitä tarkoittaa "Etuvilkut pitää sijoittaa uudelleen tai vaihtaa alkuperäisvaraosaan 46 226 698"
https://modificars.fi/tuote/coilover-ko ... 3215013-1/
Nämäkin vissiin KW:n valmistamia?
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6680.html
Ja tietenkin KW
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension
Vai olisiko tämä mukavampi kun on rebound damping-säätö?
https://www.kwsuspensions.net/shop?c_ma ... suspension
Vai riittäisikö joku halvempi ratkaisu?
Tarviiko välttämättä rosteri putkilla kun on vain kesäkäytössä?
-
- Viestit: 954
- Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
- Car(s): Model 3sr -21 & F-Pace -16 & Miata -90 ex: Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Vilkut jäävät tuossa ekassa liian matalalle alimmalla tasolla ja siksi pitää päivittää vilkut uudempaan versioon jossa ovat hieman korkeammalla.
- Tiige
- Viestit: 2952
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
3.2 GT ei tarvitse laskea kuin 20mm niin alkaa olemaan vilkkujen korkeus vähän alarajoilla. Riippuu vähän mistä kohtaa mitataan. Eli sinänsä koskee mitä vaan enemmän tiputtavaa sarjaa. Aika harva katsuri niitä kyllä taitaa mittailla.
Tuo on ihan hyvä ja "mukava"
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :5461.html
Bilsteinin coiloverit taas on kaukana mukavasta. Enemmän radalle.
Alfisti shopin novitecin coilit taas on kw:n variant 1-3 novitecin tarroilla. Kokemusta variant 2 eli corse+. Ei sitä nyt nyt oikein mukavaksi kai voi sanoa mutta on hieno ajettava. Ulosjouston säädöllä saa toki vähän sitä mukavuutta säädettyä.
Tuo on ihan hyvä ja "mukava"
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :5461.html
Bilsteinin coiloverit taas on kaukana mukavasta. Enemmän radalle.
Alfisti shopin novitecin coilit taas on kw:n variant 1-3 novitecin tarroilla. Kokemusta variant 2 eli corse+. Ei sitä nyt nyt oikein mukavaksi kai voi sanoa mutta on hieno ajettava. Ulosjouston säädöllä saa toki vähän sitä mukavuutta säädettyä.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- dnapekko
- Viestit: 625
- Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
- Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Mikäs airbagin liitin on todennäköisin valonsytyttäjä? Aiemmin satunnaisesti, onneksi ei katsastuksessa, nyt palaa jo jatkuvasti
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Paikalla
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Onko kokemusta eri pulttijaolla olevista vanteista GT:n (tai miksei 147/156 myös) alla? Epäkeskopulteilla pitäisi varmaan mennä esim. 5 x 100 jaolliset? Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset. 5 x 100 jaolla ainakin tuntuu tarjontaa olevan huomattavasti enemmän.
- jargon
- Viestit: 634
- Liittynyt: 28 Elo 2011, 21:42
- Car(s): 33 -84 (1,7 16v)
Stelvio 2,0 -17
(ex 33 1,7 -92, 164 super 3,0 -96, 156sw 2,5 -03, 159sw 2,2 -06, 159 2,2 -06) - Paikkakunta: Varkaus
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Mulla oli 156:ssa 5x100 jakoiset vanteet alla epäkeskoilla, ei aiheuttanut ongelmiaSmiik kirjoitti: ↑21 Loka 2024, 15:35Onko kokemusta eri pulttijaolla olevista vanteista GT:n (tai miksei 147/156 myös) alla? Epäkeskopulteilla pitäisi varmaan mennä esim. 5 x 100 jaolliset? Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset. 5 x 100 jaolla ainakin tuntuu tarjontaa olevan huomattavasti enemmän.
- Polforea
- Viestit: 11639
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
En tiedä helpottaako löytämistä mainittavasti, mutta tyhmä vastakysymys: ei kai siirtotalvirenkaiden tarvi 18" olla? Vai onko itse renkaat jo hyllyssä tai autossa jotkut vakiotakin isommat jarrut - kai 330mm laikkojen ympärille pitäisi 17" GT:ssäkin mennä (saattaa toki riippua vanteen mallistakin)Smiik kirjoitti: ↑21 Loka 2024, 15:35Tuntuu olevan aika harvassa 18" 5 x 98 jaolla, ostoilmoitustakin olen spämminyt tänne foorumille ja FB-ryhmään jne. kuukausien ajan, mutta ei vaikuta kellään olevan ylimääräisiä. Pitäisi talvirenkaille (=siirtokäyttöön) saada vanteet eikä tarvitsisi olla mitkään priimakuntoiset.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
- Smiik
- Viestit: 234
- Liittynyt: 14 Marras 2016, 21:03
- Car(s): GT 3.2
Giulietta Multiair 170
Stelvio 2.0 280hv
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Ei olisi sinänsä pakko olla 18" vaan 17" myös sopisi noiden 330 mm Brembojen päälle (ainakin alkuperäisvanteet ja jotkut muutkin, joissa sopiva ET ja muoto), mutta tosiaan 18" kitkat löytyy jo hyllystä, kun oli pakko hommata ne keväällä pajalta siirtoa varten. Jos nyt vastaan tulisi sopivan hintainen 17" vannesetti, jossa olisi ajokelpoiset talvirenkaat valmiina niin kävisihän sellainenkin. Toki sitten nuo 18" kitkat jäisivät ylimääräisiksi, mutta ehkä ne voisi laittaa vaikka Giuliettaan, johon löytyy huomattavasti helpommin 18" vanteet tarvittaessa.
Sitten toinen kysymys: 18" alkuperäisvanteissa vaikuttaisi olevan ET 32. Mahtaako ET 35:llä olevat vanteet mennä tuohon vai ottaako juuri sitten satulaan kiinni? Ihan kauheasti noiden 18" Jetfinien kanssakaan ei ole satulaan väliä.
Sitten toinen kysymys: 18" alkuperäisvanteissa vaikuttaisi olevan ET 32. Mahtaako ET 35:llä olevat vanteet mennä tuohon vai ottaako juuri sitten satulaan kiinni? Ihan kauheasti noiden 18" Jetfinien kanssakaan ei ole satulaan väliä.
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Tiedetääkö täällä minkä tyyppinen on GT:n abs sensori, aktiivinen vai Hall? Vanha on Bosch F00C 1G0 001. Ilmeisesti alfa 156 ja 147 on sama.
Vastaan itse: Aktiivinen näyttää toimivan
Vastaan itse: Aktiivinen näyttää toimivan
Viimeksi muokannut Fender, 06 Tammi 2025, 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- dnapekko
- Viestit: 625
- Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
- Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Onko sisutuksen "hopean"värisissä osissa eroa vuosimallien mukaan? Netistä löytyi uusi tuhkakuppi kansistoineen, mutta vuodesta 2006 eteenpäin. Entinen aukeaa itsekseen ärsyttävästi aina pakkasella ja helteellä.
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
- Mandeprkl
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Eikö niitä ole kahta eri? Vaaleampi hopea ja tummempi grafiitin harmaa. Minulla oli molemmissa GT:issä eri mutta en tiedä riippuuko varustetasoista vai vuosimallista vai vaan sisustan väriyhdistelmästä.
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
GT kaipaisi uusia takaiskareita ensi kesäksi niin suunniteilla olisi vaihtaa kaikki iskarit kerralla.
Onko kellään kokemuksia tästä alfistinetin myymästä Novitecin Cup- sarjasta?
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :7407.html
Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu
Onko kellään kokemuksia tästä alfistinetin myymästä Novitecin Cup- sarjasta?
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :7407.html
Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu
- dnapekko
- Viestit: 625
- Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
- Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Aika huima madallus, Brerassa oli aikoinaan tuota luokkaa, ja vähemmän madaltavat jouset piti hankkia, oli ihan kivireki. Oma GT ei kyllä taitaisi kestää noin suurta madallusta, toisaalta en tiedä, mitkä jouset siinä on.
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
- Keltsi
- Viestit: 1882
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Yhdessä 156 V6:ssa oli hommattaessa tuollainen Novitecin sarja ja samanlainen siihen hommattiin, kun vanhat iskarit tulivat matkansa päähän. Hinta-laatu suhde kohdillaan ja ihan ok ajettavuudeltaan eikä mitään über-matala.
"No smoke => no power => no hope"
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Kiitos kommenteista! Pitää vielä mittailla miten matalaksi menee, kiinnostelisi kyllä hommata nuo.
- dnapekko
- Viestit: 625
- Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
- Car(s): GT 2,0 JTS -04; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0 -06, ex Brera 3,2 -06, ex 147 2,0 TS -07
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Kerrohan sitten, mitkä ovat etäisyydet pyörän keskeltä lokasuojan reunaan, niin vähän tietäisi omastakin, että onko vakioalusta. Iskunvaimentajina ovat Bilsteinit, että ne on ainakin aikojen saatossa vaihdettu.+Tosi edullinen sarja olisi kyllä
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Honda VF1000F2
Aprilia RST Futura 2001
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Laitan keväällä kokemuksia tulemaan!
- Mandeprkl
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, Alfa Giulietta 1.4 MultiAir 170hv -11, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tyhmiä kysymyksiä GT:stä
Mistä löytyisi lukituspalat 3.2 Busson jakopääremonttia varten? Onko jossain ostettavissa tai lainattavissa?