Imola Titanium on värinä kyllä makea. Ehkä jopa paras Stelvion muodoille




Valvoja: Moderators
Niitten kuoppien/reikien pääasiallinen merkitys on poistaa jarrupalasta syntyvät palamiskaasut pois jarrupalat ja levyn välistä. Kuoppamalliin siirrytty luultavasti halkeamisriskin vähentämisen takia ja ehkä valmistuskustannustenkin.FinPat kirjoitti: ↑14 Heinä 2025, 20:51Nykyaikaisissa super-hyper-duper laitteissa on pääsääntöisesti keraamiset levyt jotka tosiaan ovat läpiporattuja. Keraamisessa levyssä lämpölaajeneminen on pientä joten levy ei lähde halkeilemaan reikien ympäriltä kuten kuumaksi jarrutettu teräslevy.gYdEbUh kirjoitti: ↑14 Heinä 2025, 18:24Toisekseen, läpirei'itetyt levyt ovat selkeästi paras malli mitä on olemassa, koska lähes kaikki kärkipään moderneistakin urheiluautoista, superautoista, ja hyperautoista niitä käyttää. Paljon olen viimevuosinakin erilaisia kyseisten laitteiden jarrulevyjä nähnyt, ja yhdessäkään en ole nähnyt kuoppalevyjä.
On veistoksellinen ilmestys.
Tämä on hyvä faktapointti, mutta on noita yhtälailla teräksisinäkin tosiaan korkean tason urheilu, ja superautoissakin.FinPat kirjoitti: ↑14 Heinä 2025, 20:51Nykyaikaisissa super-hyper-duper laitteissa on pääsääntöisesti keraamiset levyt jotka tosiaan ovat läpiporattuja. Keraamisessa levyssä lämpölaajeneminen on pientä joten levy ei lähde halkeilemaan reikien ympäriltä kuten kuumaksi jarrutettu teräslevy.gYdEbUh kirjoitti: ↑14 Heinä 2025, 18:24Toisekseen, läpirei'itetyt levyt ovat selkeästi paras malli mitä on olemassa, koska lähes kaikki kärkipään moderneistakin urheiluautoista, superautoista, ja hyperautoista niitä käyttää. Paljon olen viimevuosinakin erilaisia kyseisten laitteiden jarrulevyjä nähnyt, ja yhdessäkään en ole nähnyt kuoppalevyjä.
En väitä vastaan...
Wau. Onpa hieno ja siistikuntoinen QP.karila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28Maserati Quattroporte 2010
Mitä tapahtuu kun 60+ ikäinen alkaa miettimään jäljellä olevaa aikaansa ja muistaa vuosien takaisen ajatuksen työkaverien kanssa että eläkkeellä ajetaan Maseratilla sekä työntää järkiperustelut syrjään ja antaa tunteen viedä täysillä ?
No, lopputulemana yöunet jää vähemmälle ja Maserati on autotallissa.
Omalla kohdalla kohtasi myös kohtuuhintainen ja hyväkuntoinen yksilö yhdistettynä luotettavaan myyjään.
Kun aika on oikea niin päätös on kypsä puolen tunnin koeajolla.
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
On se aika kampe, on ! Pirellin sottozerot eivät tunnu ihan parhailta 30 asteen kesäkelissä, vaikka niissä Hanun jäljiltä ratapaineet onkin![]()
No, jos ensi viikolla ehtisi vaihtaa kesäkumit alle ja jatketaan testausta.
Vaikka voimaa on riittävästi meikäläisen makuun ja ajokykyihin, niin rauhallinen kruisailu tyylikkäällä italialaiselle sopii hyvin myös Quattroportelle.
Hajalassa on muuten uutta asfalttia mutkatiellä ja löytyi myös miellyttävä Trömperin kesäkahvila, entinen kestikievari.
On siinä ne äänetkin aika päheet![]()
20250724_163412.jpeg
Upeutta! Ja onnea järjettömän hienosta sedanista!karila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28Maserati Quattroporte 2010
Mitä tapahtuu kun 60+ ikäinen alkaa miettimään jäljellä olevaa aikaansa ja muistaa vuosien takaisen ajatuksen työkaverien kanssa että eläkkeellä ajetaan Maseratilla sekä työntää järkiperustelut syrjään ja antaa tunteen viedä täysillä ?
No, lopputulemana yöunet jää vähemmälle ja Maserati on autotallissa.
Omalla kohdalla kohtasi myös kohtuuhintainen ja hyväkuntoinen yksilö yhdistettynä luotettavaan myyjään.
Kun aika on oikea niin päätös on kypsä puolen tunnin koeajolla.
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
On se aika kampe, on ! Pirellin sottozerot eivät tunnu ihan parhailta 30 asteen kesäkelissä, vaikka niissä Hanun jäljiltä ratapaineet onkin![]()
No, jos ensi viikolla ehtisi vaihtaa kesäkumit alle ja jatketaan testausta.
Vaikka voimaa on riittävästi meikäläisen makuun ja ajokykyihin, niin rauhallinen kruisailu tyylikkäällä italialaiselle sopii hyvin myös Quattroportelle.
Hajalassa on muuten uutta asfalttia mutkatiellä ja löytyi myös miellyttävä Trömperin kesäkahvila, entinen kestikievari.
On siinä ne äänetkin aika päheet![]()
20250724_163412.jpeg
Hieno laite niin kuvissa kuin luonnossakin.
Joo, laita nimenomaan kumit noille vanteille eikä niitä Vossen 20"+ teinivanteita alle.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maserat ... 2003–2012)alfa 156 v6 kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 22:13Hieno QP! Valmistuvuosi lienee kuitenkin muuta kuin 2010 kun ei ole facelift versio, seissyt myyntivarastossa ilman kilpiä vuoteen 2010?
Onnittelut! Niin sitä pitääkarila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28Maserati Quattroporte 2010
Mitä tapahtuu kun 60+ ikäinen alkaa miettimään jäljellä olevaa aikaansa ja muistaa vuosien takaisen ajatuksen työkaverien kanssa että eläkkeellä ajetaan Maseratilla sekä työntää järkiperustelut syrjään ja antaa tunteen viedä täysillä ?
No, lopputulemana yöunet jää vähemmälle ja Maserati on autotallissa.
Omalla kohdalla kohtasi myös kohtuuhintainen ja hyväkuntoinen yksilö yhdistettynä luotettavaan myyjään.
Kun aika on oikea niin päätös on kypsä puolen tunnin koeajolla.
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
On se aika kampe, on ! Pirellin sottozerot eivät tunnu ihan parhailta 30 asteen kesäkelissä, vaikka niissä Hanun jäljiltä ratapaineet onkin![]()
No, jos ensi viikolla ehtisi vaihtaa kesäkumit alle ja jatketaan testausta.
Vaikka voimaa on riittävästi meikäläisen makuun ja ajokykyihin, niin rauhallinen kruisailu tyylikkäällä italialaiselle sopii hyvin myös Quattroportelle.
Hajalassa on muuten uutta asfalttia mutkatiellä ja löytyi myös miellyttävä Trömperin kesäkahvila, entinen kestikievari.
On siinä ne äänetkin aika päheet![]()
20250724_163412.jpeg
Mä siteeraan autosuhteen alkuvaiheen herkän hapuilevaa keskustelua alle viikon takaa tuolta Turun miittipuolelta
Saattaa olla tyylillisesti paras niin, kun kuskin
Juu, ei se minua haittaa.FinPat kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 10:53https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maserat ... 2003–2012)alfa 156 v6 kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 22:13Hieno QP! Valmistuvuosi lienee kuitenkin muuta kuin 2010 kun ei ole facelift versio, seissyt myyntivarastossa ilman kilpiä vuoteen 2010?
Wikipedian mukaan 2007 alkoi saamaan ZF:ää Duo-Selectin rinnalla ja sitten 2008 vuosimalliin tuli varsinainen facelift.
Henkilökohtaisesti tuollainen 2007 Automatica yhdistäisi ne parhaat puolet QP:ssa. Alkuperäiset puhtaat linjat ja kuitenkin ihan oikea automaatti Magneettisen Marion kehittämän Selespeed / F1 / Duo-Select / CambioCorsa / SMG -järjestelmän sijaan. Jos jokaisen vaihdon tekee punaviivan tuntumassa eikä tarvitse paljon kaupungissa ajaa ja peruutella ylämäkeen niin silloinhan roboloota ja -kytkin on toimiva järjestely.karila kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 16:12Juu, ei se minua haittaa.FinPat kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 10:53https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maserat ... 2003–2012)alfa 156 v6 kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 22:13Hieno QP! Valmistuvuosi lienee kuitenkin muuta kuin 2010 kun ei ole facelift versio, seissyt myyntivarastossa ilman kilpiä vuoteen 2010?
Wikipedian mukaan 2007 alkoi saamaan ZF:ää Duo-Selectin rinnalla ja sitten 2008 vuosimalliin tuli varsinainen facelift.
Vaimo pääsi vasta tänään kyytiin ja totesi että kyllä italialaiset osaa auton sisustaa. Kuuluuks ton moottorin murista tollai kun kiihdyttää , oli seuraava kysymys.
Murina tekee sitten sitä pahoinvointiakarila kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 16:12Juu, ei se minua haittaa.FinPat kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 10:53https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maserat ... 2003–2012)alfa 156 v6 kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 22:13Hieno QP! Valmistuvuosi lienee kuitenkin muuta kuin 2010 kun ei ole facelift versio, seissyt myyntivarastossa ilman kilpiä vuoteen 2010?
Wikipedian mukaan 2007 alkoi saamaan ZF:ää Duo-Selectin rinnalla ja sitten 2008 vuosimalliin tuli varsinainen facelift.
Vaimo pääsi vasta tänään kyytiin ja totesi että kyllä italialaiset osaa auton sisustaa. Kuuluuks ton moottorin murista tollai kun kiihdyttää , oli seuraava kysymys.
Onnea hienon Maseratin johdosta. Pre-facelifit ovat minunkin mieleen.
Itse sain myös törkeän ja huvittavan välissä olevia tarjouksia vakuutuksista. Lopulta Turvasta sain kaskon samalla hinnalla mitä Breraankin.karila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
Rengastuksella on merkitystä. Ostamisen jälkeen meidän auto "vikuroi" hieman oudosti. Tuota samaa on Youtubessa useampikin kritisoinut. Kun vaihdoimme paremmat renkaat alle (Pilot Super Sport), loppui vikurointi. Toisaalta takarenkaat kyllä tuossa tulee kulumaan, vaikka mustaa raitaa ei piirtelisi. Meillä meni uudet renkaat tilaukseen alle n. 7000 tuhannen kilometrin jälkeen. Ajotyylillä voi olla merkitystä, mutta en viitsi siitä vaimolle naputtaa.
Tämä kyseinen Maserati meni noilla Pirellin kitkoilla suoraan ilman vikurointia. Eka Maserati minulla jota ei tarvinnut vahtia jatkuvasti maantiellä. Liekkö johtua siitä kun aiemmat kaksi Masea ovat olleet Ghibli ja 2017 FL QP. Ne oli levottomia ajaa ennen uusia kesärenkaita ja pyöränkulmien säätöjä.atti kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 20:00Onnea hienon Maseratin johdosta. Pre-facelifit ovat minunkin mieleen.Itse sain myös törkeän ja huvittavan välissä olevia tarjouksia vakuutuksista. Lopulta Turvasta sain kaskon samalla hinnalla mitä Breraankin.karila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
Rengastuksella on merkitystä. Ostamisen jälkeen meidän auto "vikuroi" hieman oudosti. Tuota samaa on Youtubessa useampikin kritisoinut. Kun vaihdoimme paremmat renkaat alle (Pilot Super Sport), loppui vikurointi. Toisaalta takarenkaat kyllä tuossa tulee kulumaan, vaikka mustaa raitaa ei piirtelisi. Meillä meni uudet renkaat tilaukseen alle n. 7000 tuhannen kilometrin jälkeen. Ajotyylillä voi olla merkitystä, mutta en viitsi siitä vaimolle naputtaa.
Sitä ohjauksen tarkkuutta ajattelin kesärenkaiden parantavan, kyllä se nytkin suoraan menee paimentamatta.HANU kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 21:58Tämä kyseinen Maserati meni noilla Pirellin kitkoilla suoraan ilman vikurointia. Eka Maserati minulla jota ei tarvinnut vahtia jatkuvasti maantiellä. Liekkö johtua siitä kun aiemmat kaksi Masea ovat olleet Ghibli ja 2017 FL QP. Ne oli levottomia ajaa ennen uusia kesärenkaita ja pyöränkulmien säätöjä.atti kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 20:00Onnea hienon Maseratin johdosta. Pre-facelifit ovat minunkin mieleen.Itse sain myös törkeän ja huvittavan välissä olevia tarjouksia vakuutuksista. Lopulta Turvasta sain kaskon samalla hinnalla mitä Breraankin.karila kirjoitti: ↑24 Heinä 2025, 21:28
Omaksi hämmentäväksi episodiksi muodostui Maseratin autovakuutusten ostaminen. Tarjoukset olivat eri yhtiöillä naurettavan ja törkeän välillä, paitsi POP vakuutuksen, joka ei halunnut myydä mitään vakuutusta, huolimatta siitä että Giulian vakuutukset oli heillä. No, ei ole enää.
Vakuutuksetkin tulivat kuntoon, kiitos Hanun vinkkaaman vakuutusmyyjän, jonka asiallisen tarjouksen seurauksena Alfa ja Maserati siirtyivät Fennian asiakkaiksi.
Rengastuksella on merkitystä. Ostamisen jälkeen meidän auto "vikuroi" hieman oudosti. Tuota samaa on Youtubessa useampikin kritisoinut. Kun vaihdoimme paremmat renkaat alle (Pilot Super Sport), loppui vikurointi. Toisaalta takarenkaat kyllä tuossa tulee kulumaan, vaikka mustaa raitaa ei piirtelisi. Meillä meni uudet renkaat tilaukseen alle n. 7000 tuhannen kilometrin jälkeen. Ajotyylillä voi olla merkitystä, mutta en viitsi siitä vaimolle naputtaa.
Ja tuo Karilan Mase ei totisesti ole FL, eikä sitä ole koskaan sellaisena esiteltykään. Mutta hieno se on ja todella siisti, luonnossa paljon hienompi kuin kuvissa.
Juu, aika vähenee tiimalasissa. Paras nauttia kun vielä voi.Bulligator kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:35Tuollainen QP jaksaa sykähdyttää aina, onnea hankinnalle!
Ensitutustuminen tähän malliin oli vuonna 2007, kun tuttu tallinnalainen autokauppias (oli muuten mm. sellaisten merkkien kuin Wiesmann ja Gemballa maahantuoja Virossa, molemmat huimat brändit jo kuopattu) oli hankkinut tällaisen itselleen ja pääsin ottamaan parin päivän tyypit - ja päätin, että tällainen tulee vielä joskus omaan parkkiruutuun (vaikka silloin ei DuoSelectiä kummemmasta ollut vielä tietoa).
Nyt juuri säikähdin tajutessani, että siitä on 18 vuotta. Pk-seudulla ei ilmeisesti tehdä päätöksiä niin nopeasti kuin Cotzyn mainoksen mukaan Turun seudulla.
Miatan kontti tosiaan söi kaksi suurehkoa äänenvaimenninta ja vielä hieman pikkukamaa päälle ilman sen isompaa nikottelua. Uskomaton tilaihme!Polforea kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 20:13^sullakin racevaimo?
On-topicina vaihtoehtopörinää kesäleluun. Sen verran kompakti pakoputkisto, että mahtuu kivasti Miatan peräkonttiin, katsotaan paljonko paranee ääni.
Edit: jaa niin, Karilan Maseratista piti vielä todeta, että silloin pitää laukoa kun on paikka. Nyt oli paikka ja Karila laukoi, eli juur oikein toimittu.
Sama täällä, eläkeläinen-racevaimo.
Lueskelin projektiosiota, josta löysin nimimerkki hemen QP 2006 projektin 2019 keväältä , johon jo silloin olen kommentoinut ja ihmetellyt vakuutusten hankaluutta.karila kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:58Juu, aika vähenee tiimalasissa. Paras nauttia kun vielä voi.Bulligator kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:35Tuollainen QP jaksaa sykähdyttää aina, onnea hankinnalle!
Ensitutustuminen tähän malliin oli vuonna 2007, kun tuttu tallinnalainen autokauppias (oli muuten mm. sellaisten merkkien kuin Wiesmann ja Gemballa maahantuoja Virossa, molemmat huimat brändit jo kuopattu) oli hankkinut tällaisen itselleen ja pääsin ottamaan parin päivän tyypit - ja päätin, että tällainen tulee vielä joskus omaan parkkiruutuun (vaikka silloin ei DuoSelectiä kummemmasta ollut vielä tietoa).
Nyt juuri säikähdin tajutessani, että siitä on 18 vuotta. Pk-seudulla ei ilmeisesti tehdä päätöksiä niin nopeasti kuin Cotzyn mainoksen mukaan Turun seudulla.
Päätöksenteko helpottuu kun ei yritä perustella hankintaa järkisyillä.
Onneksi olkoon, hienoimpia autoja mitä koskaan tehty! Tuollaista itsekin olen haaveillut, mutta ei riitä rohkeus.karila kirjoitti: ↑30 Heinä 2025, 07:07Lueskelin projektiosiota, josta löysin nimimerkki hemen QP 2006 projektin 2019 keväältä , johon jo silloin olen kommentoinut ja ihmetellyt vakuutusten hankaluutta.karila kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:58Juu, aika vähenee tiimalasissa. Paras nauttia kun vielä voi.Bulligator kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:35Tuollainen QP jaksaa sykähdyttää aina, onnea hankinnalle!
Ensitutustuminen tähän malliin oli vuonna 2007, kun tuttu tallinnalainen autokauppias (oli muuten mm. sellaisten merkkien kuin Wiesmann ja Gemballa maahantuoja Virossa, molemmat huimat brändit jo kuopattu) oli hankkinut tällaisen itselleen ja pääsin ottamaan parin päivän tyypit - ja päätin, että tällainen tulee vielä joskus omaan parkkiruutuun (vaikka silloin ei DuoSelectiä kummemmasta ollut vielä tietoa).
Nyt juuri säikähdin tajutessani, että siitä on 18 vuotta. Pk-seudulla ei ilmeisesti tehdä päätöksiä niin nopeasti kuin Cotzyn mainoksen mukaan Turun seudulla.
Päätöksenteko helpottuu kun ei yritä perustella hankintaa järkisyillä.
Näköjään meikäläisellä hieman kytenyt QP mielessä jo silloin...
No, silloin if tarjosi kaskoa 3500 omavastuulla törmäysvahingossa. Sama tarjous tuli minulle 2025
Jotta pysytään otsikossa, viimeisin hankinta:
Michelin Pilot Sport 4 S kesärenkaat QuuPeehen.
Ok, kiitos hyvästä infosta
Quupee menee elokuussa Autotrio Espoo aika isoon huoltoon. Kaikenlaista remmiä ja litkua sekä suodatinta ja tulppia vaihdetaan öljyjen lisäksi ja tarkastetaan muutenkin mitä tuli ostettua. Auto käynyt heillä ennenkin. Kyselin 4 viime vuoden huoltopaikoista QP:n huoltohistoriaa ja Autotrio tutki runkonumeron ja valmistajan suosituksen perusteella mitä nyt kannattaa järkevästi tehdä.jmi kirjoitti: ↑30 Heinä 2025, 08:08Onneksi olkoon, hienoimpia autoja mitä koskaan tehty! Tuollaista itsekin olen haaveillut, mutta ei riitä rohkeus.karila kirjoitti: ↑30 Heinä 2025, 07:07Lueskelin projektiosiota, josta löysin nimimerkki hemen QP 2006 projektin 2019 keväältä , johon jo silloin olen kommentoinut ja ihmetellyt vakuutusten hankaluutta.
Näköjään meikäläisellä hieman kytenyt QP mielessä jo silloin...
No, silloin if tarjosi kaskoa 3500 omavastuulla törmäysvahingossa. Sama tarjous tuli minulle 2025
Jotta pysytään otsikossa, viimeisin hankinta:
Michelin Pilot Sport 4 S kesärenkaat QuuPeehen.
Osaatko sanoa mikä korjaamo näiden päälle ymmärtää jos tulee isompaa ongelmaa?
Yksi iso este itselle on ollut hävyttömän kalliit osat.
karila kirjoitti: ↑30 Heinä 2025, 07:07Tuo Maseratin vakuuttaminen IF:ssä on kyllä hanurista. Minä vähän kyseenalaistin tuota niiden omavastuuta, vedoten aikaisempien harrasteiden harvinaisuuteen, ja niillä oli ihan normi 200€ se omavastuu. Vastaus oli, että kun merkkinä on Maserati, on ihan sama onko se euron vai kaksisataatuhatta, omavastuu on tuo. Vakuutin sen sitten Lähitapiolaan.karila kirjoitti: ↑25 Heinä 2025, 22:58Lueskelin projektiosiota, josta löysin nimimerkki hemen QP 2006 projektin 2019 keväältä , johon jo silloin olen kommentoinut ja ihmetellyt vakuutusten hankaluutta.
Näköjään meikäläisellä hieman kytenyt QP mielessä jo silloin...
No, silloin if tarjosi kaskoa 3500 omavastuulla törmäysvahingossa. Sama tarjous tuli minulle 2025
Jotta pysytään otsikossa, viimeisin hankinta:
Michelin Pilot Sport 4 S kesärenkaat QuuPeehen.