Muiden merkkien murheita.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Gasket
Viestit: 1464
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Muiden merkkien murheita.

Viesti Kirjoittaja Gasket »

Helppohan tuo on täyttää, Jos tutkii, niin sit lie ok :lol: Renkaat vaihtoon ja lisäpitkiin johdot kiinni. Mut on kyllä jännä millaista väkeä tiettyihin ammatteihin hakeutuu. Tiedän liki yhden sankarin joka koitti aikanaan poliisikouluun. Onneksi ei päässyt. Kyseinen hahmo ja jonkinlainen auktoriteettiasema ei todellakaan olisi hyvä yhdistelmä. Sellainen kokovartalok* jolla on korvat.. Päin naamaa puhuu yhtä ja selän takana ihan toista. Sama muidenkin kohdalla, porukassa on yksi nuotti ja sit suljetun oven takana kääntyy ihan 180. Jonkinlainen myyntimies on nykyään, sääliksi käy asiakkaita..

Saako muuten olla eri tuumakoon renkaat eri akseleilla? Eli tarvitseeko etupyöriä vaihtaa? Nuo toiset kumit on 15" ja alla nyt 16". Vierintäkehät toki hyvin liki.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.

Avatar
mutt
Viestit: 5937
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Muiden merkkien murheita.

Viesti Kirjoittaja mutt »

Noiden nastojen osalta itse varmaan laittaisin akkuporakoneeseen puuruuvin, josta kärkeä lyhennetty (ettei mene liian syvälle), ja muista renkaista nastoja tasaisesti pois. Tuskin kovin paljon tarvitsee vähentää.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
Polforea
Viestit: 12031
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): XF
159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien murheita.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Gasket kirjoitti:
22 Marras 2025, 15:47
Saako muuten olla eri tuumakoon renkaat eri akseleilla? Eli tarvitseeko etupyöriä vaihtaa? Nuo toiset kumit on 15" ja alla nyt 16". Vierintäkehät toki hyvin liki.
Minun tietääkseni saa, mutta jos löydät muuta infoa tai inssi napisee siitä, niin kerro ihmeessä.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Gasket
Viestit: 1464
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Muiden merkkien murheita.

Viesti Kirjoittaja Gasket »

mutt kirjoitti:
22 Marras 2025, 16:53
Noiden nastojen osalta itse varmaan laittaisin akkuporakoneeseen puuruuvin, josta kärkeä lyhennetty (ettei mene liian syvälle), ja muista renkaista nastoja tasaisesti pois. Tuskin kovin paljon tarvitsee vähentää.
En viitsi alkaa hyviä huonontamaan. Kuitenkin edessä on hyvä olla kaikki pito mitä saatavilla on. Ei tuo nuija liian hyvin käänny. Takana menee huonommatkin. Piikkejä en tuohon ainakaan vielä laita, kelaa vauhtia ihan pirusti jo nytkin. Jos se pakenee radalta, niin on sit kaukana. Eikä kyllä riitä voimakaan. Tarttisi paljon enempi mitä nykyisen vajaan parisataa jos piikeillä haluaisi reuhata. Jotain 3-400, niin sit olisi viihdyttävä jo piikeilläkin. Pojat on 11 ja 13 v. Etenkin tuo 11 v kyllä ajaa jo siten, ettei ohi päässyt viime talvenakaan perus etuvedolla. Eikä tahtonut saada kiinnikään samanlaisella autolla. Temprojen kokoontumisajoissakin tuota koitettiin.

Eihän tuo renkaiden vaihto iso työ ole, mutta ihan periaatteesta ja hiljaisena keskisormen osoituksena vaihtaisin vain takaset.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.

Vastaa Viestiin