Saako muuten olla eri tuumakoon renkaat eri akseleilla? Eli tarvitseeko etupyöriä vaihtaa? Nuo toiset kumit on 15" ja alla nyt 16". Vierintäkehät toki hyvin liki.
Muiden merkkien murheita.
Valvoja: Moderators
-
Gasket
- Viestit: 1464
- Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
- Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18 - Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Muiden merkkien murheita.
Helppohan tuo on täyttää, Jos tutkii, niin sit lie ok
Renkaat vaihtoon ja lisäpitkiin johdot kiinni. Mut on kyllä jännä millaista väkeä tiettyihin ammatteihin hakeutuu. Tiedän liki yhden sankarin joka koitti aikanaan poliisikouluun. Onneksi ei päässyt. Kyseinen hahmo ja jonkinlainen auktoriteettiasema ei todellakaan olisi hyvä yhdistelmä. Sellainen kokovartalok* jolla on korvat.. Päin naamaa puhuu yhtä ja selän takana ihan toista. Sama muidenkin kohdalla, porukassa on yksi nuotti ja sit suljetun oven takana kääntyy ihan 180. Jonkinlainen myyntimies on nykyään, sääliksi käy asiakkaita..
Saako muuten olla eri tuumakoon renkaat eri akseleilla? Eli tarvitseeko etupyöriä vaihtaa? Nuo toiset kumit on 15" ja alla nyt 16". Vierintäkehät toki hyvin liki.
Saako muuten olla eri tuumakoon renkaat eri akseleilla? Eli tarvitseeko etupyöriä vaihtaa? Nuo toiset kumit on 15" ja alla nyt 16". Vierintäkehät toki hyvin liki.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.
Flappy paddles - löysät polkimet.
- mutt
- Viestit: 5940
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Delta 1.6 Multijet -09, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60
Re: Muiden merkkien murheita.
Noiden nastojen osalta itse varmaan laittaisin akkuporakoneeseen puuruuvin, josta kärkeä lyhennetty (ettei mene liian syvälle), ja muista renkaista nastoja tasaisesti pois. Tuskin kovin paljon tarvitsee vähentää.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- Polforea
- Viestit: 12043
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): XF
159 Berlina
159 Berlina
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Muiden merkkien murheita.
Minun tietääkseni saa, mutta jos löydät muuta infoa tai inssi napisee siitä, niin kerro ihmeessä.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.
-
Gasket
- Viestit: 1464
- Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
- Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18 - Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Muiden merkkien murheita.
En viitsi alkaa hyviä huonontamaan. Kuitenkin edessä on hyvä olla kaikki pito mitä saatavilla on. Ei tuo nuija liian hyvin käänny. Takana menee huonommatkin. Piikkejä en tuohon ainakaan vielä laita, kelaa vauhtia ihan pirusti jo nytkin. Jos se pakenee radalta, niin on sit kaukana. Eikä kyllä riitä voimakaan. Tarttisi paljon enempi mitä nykyisen vajaan parisataa jos piikeillä haluaisi reuhata. Jotain 3-400, niin sit olisi viihdyttävä jo piikeilläkin. Pojat on 11 ja 13 v. Etenkin tuo 11 v kyllä ajaa jo siten, ettei ohi päässyt viime talvenakaan perus etuvedolla. Eikä tahtonut saada kiinnikään samanlaisella autolla. Temprojen kokoontumisajoissakin tuota koitettiin.
Eihän tuo renkaiden vaihto iso työ ole, mutta ihan periaatteesta ja hiljaisena keskisormen osoituksena vaihtaisin vain takaset.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.
Flappy paddles - löysät polkimet.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5484
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: Ampera, M3, 500c
harrasteet: Spider 2000, 3200 GTA, Integrale 16v, 75 3.0 V6 - Paikkakunta: Keuruu
Re: Muiden merkkien murheita.
Pari tuhatta kilometriä vuodessa jäärataleluna on melkosen paljonGasket kirjoitti: ↑21 Marras 2025, 23:14Juu, aikani join kahvia ja söin keksejä. Sit menin ihmettelemään, ei ollut ehtinyt kun tuohon päästötestiin. Kai siinä jo vartti oli mennyt. Jarrut ja iskarit oli sentään ok. Kun uuttahan ne on niin ei muuta voi odottaakaan. Eihän se vakio ole, koittiko sitten saada päästötestissä ohjelmointia kiinni vai mitä. On siinä ahtopainemittaria, vaparia, putkistoa jne. Perus savolainen katsuri, eli ei omaa esim. puhetaitoa. Jos jotain kysyi, niin vastaus oli muminaa mitä ei kuullut, eikä ainakaan selvää saanut. Kaikki katsurin perusominaisuudet siis hallussa. Se nuorempi liehuletti on kuitenkin aika asia kaveri, muutoskatsasti kasin aikoinaan ilman turhia jupinoita. Nyt ei paljoa tainnut tunnista jäädä mitä meni aikaa. Ratti on inan vinossa, kai jos sen kääntää suoraan, niin on ainakin jotain tehty. On kyllä ollut tarkoitus noita pyöränkulmia vähän katsoa ennen kunnon talvea muutenkin. Pohjaakin koputteli melko kauan ja moneen kertaan, joutui sitten toteamaan, että kori on ihan terve. Vähän kyllä tekisi mieli ottaa tuosta lapusta kuva ja kysyä joltain esimieheltä, että mitä mahtaa tarkoittaa hylkyperuste kun pitää tutkia pyöränripustustaKuitenkin tuo rengasjuttu on ihan legitiimi hylkäysperuste, niin ei tuosta ollut kiinni kuitenkaan. Mutta onhan tuo aika nipottamista kun autolla viime leiman jälkeen ajettu luokkaa 2000 km ja sanoin kyllä, että jääratalelu se on. Toki pykälät on silti samat, mutta silti..
Omien jäärata-autojen koko elinkaari on ollu satoja kilometrejä enemmän kuin tuhansia eikä muutaman tunnin kisailun jälkeenkään enää tieliikennekelposia ole ollut monikaan. Audejakin tuossa puuhassa on tuhottu kyllä, merkkien välisistä laatu/kestävyyseroista ei ole varmasti ollu kyse...
Re: Muiden merkkien murheita.
https://www.thedrive.com/news/stellanti ... -discounts

WTF?
Nyt start-up pystyyn joka tekee de-crappyfying Linux distron eri merkkien infotaintment järjestelmiin.

WTF?
Nyt start-up pystyyn joka tekee de-crappyfying Linux distron eri merkkien infotaintment järjestelmiin.