Siellä polkimien luona löytyy ainakin yksi nivel joka voi liittyä tähän. Itellä siinä on aavistuksen "klappia" ja piti aiemmin pientä kitinää ennen kuin lisäsin rasvaa. Erikoista et menee jäykäksi, pääseeköhän joku nivel muljahtamaan vähäsen eli onkohan korkeas/pituus säädön kohdalla pultit kiinni? Tai sitten se on ihan ohjaus vaihde?
Ota tehostajan pumpun hihna irti ja koita onko ohjaus sitten yhtä raskas molempiin suuntiin. Selviäisi ainakin, että onko vika tehostajan puolella vai jossain muualla.
Mulle toi tehostettu hammastanko on yhtä utopistinen juttu kuin naisen logiikka, joten en osaa sanoa onko sielä joku venttiili tms. joka olisi voinnut jäädä jotenkin jumiin silleen, että ohjaus olisi vaan toiseen suuntaan jäykkä. Ainakin luulisin, että jos tehostimen pumppu ei ole käytössä, niin sen jumiintuneen venttiilin taakse jäännyt paine pitäisi hävitä ohjausta käännellessä.
Tosi outo vika.
Mullakin käväs mielessä se vääntynyt hammastanko, mutta sehän kanittaa yleensä vaan kun ohjaus on toisessa laidassa tai keskellä ja on sitten jäykkä molempiin suuntiin. Siis kun pinioni on liian tiukalla hammastankoon nähden.
Tuo varmaan sen aiheutti. Nyt vaan nestepinta oikealle tasolle. Ohjausta ihan laidasta laitaan, niin että pitää sitä ihan tapissa aina jonkun aikaa. Samalla jos voisi tarkistaa letkut että eivät vuoda. Noin järjestelmän pitäisi ilmautua.