75 Ohjaus
Valvoja: Moderators
- GiuliaSuper
- Viestit: 1111
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Siellä polkimien luona löytyy ainakin yksi nivel joka voi liittyä tähän. Itellä siinä on aavistuksen "klappia" ja piti aiemmin pientä kitinää ennen kuin lisäsin rasvaa. Erikoista et menee jäykäksi, pääseeköhän joku nivel muljahtamaan vähäsen eli onkohan korkeas/pituus säädön kohdalla pultit kiinni? Tai sitten se on ihan ohjaus vaihde?
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Mulle toi tehostettu hammastanko on yhtä utopistinen juttu kuin naisen logiikka, joten en osaa sanoa onko sielä joku venttiili tms. joka olisi voinnut jäädä jotenkin jumiin silleen, että ohjaus olisi vaan toiseen suuntaan jäykkä. Ainakin luulisin, että jos tehostimen pumppu ei ole käytössä, niin sen jumiintuneen venttiilin taakse jäännyt paine pitäisi hävitä ohjausta käännellessä.
Tosi outo vika.
Tosi outo vika.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ostamalla suora hammastanko ja asentamalla se vääntyneen tilalle. Se hammastangon oikaiseminen taitaa olla tekemätön paikka.Nouko88 kirjoitti:Miten se vääntynyt hammastanko oikaistaan???
Hammastanko ei sitten mene ihan itsekseen kieroksi, siis onko jompi kumpi etupyörä osunut johonkin?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Paikalla
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 5065
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Tuo varmaan sen aiheutti. Nyt vaan nestepinta oikealle tasolle. Ohjausta ihan laidasta laitaan, niin että pitää sitä ihan tapissa aina jonkun aikaa. Samalla jos voisi tarkistaa letkut että eivät vuoda. Noin järjestelmän pitäisi ilmautua.
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)