75 Ohjaus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

75 Ohjaus

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 05:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1111
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Siellä polkimien luona löytyy ainakin yksi nivel joka voi liittyä tähän. Itellä siinä on aavistuksen "klappia" ja piti aiemmin pientä kitinää ennen kuin lisäsin rasvaa. Erikoista et menee jäykäksi, pääseeköhän joku nivel muljahtamaan vähäsen eli onkohan korkeas/pituus säädön kohdalla pultit kiinni? Tai sitten se on ihan ohjaus vaihde?

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Onkos vain kylmänä sellanen, tehostin öljytkin on pitkään kohmeiset jos yhtäkkiä lähtee kylmästä liikkeelle...

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 05:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 06:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 05:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Ota tehostajan pumpun hihna irti ja koita onko ohjaus sitten yhtä raskas molempiin suuntiin. Selviäisi ainakin, että onko vika tehostajan puolella vai jossain muualla.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 05:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Mulle toi tehostettu hammastanko on yhtä utopistinen juttu kuin naisen logiikka, joten en osaa sanoa onko sielä joku venttiili tms. joka olisi voinnut jäädä jotenkin jumiin silleen, että ohjaus olisi vaan toiseen suuntaan jäykkä. Ainakin luulisin, että jos tehostimen pumppu ei ole käytössä, niin sen jumiintuneen venttiilin taakse jäännyt paine pitäisi hävitä ohjausta käännellessä.
Tosi outo vika.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

Ettei olis hammastanko vaan jotenki vääntyny, sierrasta on kokemuksia siitä ja just samanlaiset oireet muistaakseni oli.
Joona Karimaa
____________

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Mullakin käväs mielessä se vääntynyt hammastanko, mutta sehän kanittaa yleensä vaan kun ohjaus on toisessa laidassa tai keskellä ja on sitten jäykkä molempiin suuntiin. Siis kun pinioni on liian tiukalla hammastankoon nähden.

Ehkä. :drinking:
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 07:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Nouko88 kirjoitti:Miten se vääntynyt hammastanko oikaistaan???
Ostamalla suora hammastanko ja asentamalla se vääntyneen tilalle. Se hammastangon oikaiseminen taitaa olla tekemätön paikka.

Hammastanko ei sitten mene ihan itsekseen kieroksi, siis onko jompi kumpi etupyörä osunut johonkin?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.
Viimeksi muokannut Nouko88, 03 Maalis 2025, 05:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 5065
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09, Mito QV -10
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tuo varmaan sen aiheutti. Nyt vaan nestepinta oikealle tasolle. Ohjausta ihan laidasta laitaan, niin että pitää sitä ihan tapissa aina jonkun aikaa. Samalla jos voisi tarkistaa letkut että eivät vuoda. Noin järjestelmän pitäisi ilmautua.
Spider 1988, 159 SW 2.4, Mito QV(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Nouko88
Viestit: 747
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

.

Vastaa Viestiin